CUENTOS      N'ASTURIANU

 

XUANÍN

 

Xuanín  yera  un mozu  mui simpáticu. Tenía una amiguina  que-y gustaba muncho, y xugaba delles vegaes  con ella. Un día fueron a casa la güelina y díxo-yos ella:

-¿Queréis merendar conmigo neños?-

los neños contestaron  que sí, y la güelina  preparó-yos  una cesta frutes. Nel camín atoparon un corderín que taba morrendo. Xuanín y la so amiga María coyéronlu, y lleváronlu pa casa Xuanín. Ellí curiáronlu. Dempués  lleváronlu  otra vegada al bosque.

Ellí el corderín encontró a sos pas. Estos  coyéronlu y lleváronlu  con ellos monte arriba,  y Xuanín  y María nun lu vieron enxamás. Quedaron un poco tristes, pero a la vez allegres, porque ficieron una bona aición al curiar al corderín.

 

 Yoel y Dani

LOS  TRES GOCHINOS

 

    Yera una vegada unos gochinos. Llamábense Ramón, Lluis y Pepe y yeren mui bonos trabayadores. Vivíen cola so ma. Ficieron una casa pa ellos. El pequeñu de paxa, el medianu de  madera y el mayor de piedra. La so ma quedó mui preocupada cuando se fueron.

El mayor díxo-y: ma, nun te preocupes, nos cuidaremos bien.

La ma preparó-yos un bizcochu de chocolate. Dempués empezaron a construilos y cuando acabaron comiéronlo too y fueron felices y comieron perdices.

 

                                                   Laura y Vanesa (3º)